Ertesi gün hapı içtikten sonra adet görme

slm hocam ben ertesi gün hapı aldım hanıma.iki sini birden içti.mide bulantısı ve karın ağrısı oldu üçgün ilacın adı norlevo hapı 19 aldı hanımım adetine normalde öbür ayın 8 de şimdi kafamıza takılan ilacı aldıkdan iki üçgün sonramı adet olacak yok sa normal zamanda 8 de mi adet olacak kafamıza takıldıda adet olmassa hamilelik riski yüksekmi kafamıza takıldı bu hap içildiğinde hemen adet olunması mı lazım tşkler.


Bu Yazıyı Beğendiyseniz Lütfen Şu Butonlara Tıklayın:
YASAL UYARI: Bu site sağlık hizmeti vermemektedir. Sitedeki bilgiler hastalıkların tanı ve tedavisinde asla kullanılmamalıdır. Yazıların hiçbiri yazarın izni olmaksızın kullanılamaz. Devamını mutlaka okuyunuz >>

iletişim: webtasarim@jinekolojivegebelik.com , (2007 - 2016)
Şu an sitede ziyaretçi var. Haritada izle >>
"Gebelik ve kadın hastalıkları konusunda 10 yıldır en çok tıklanan, en geniş içerikli site"