Soru: İlişki sırasında vajinada ağrı ve yanma

ilişkiden sonrakı 24 saat içinde vajina girişinde ortaya çıkan yara benzeri oluşumlarla ilgili. bahsettiğiniz gibi bir haftaya kadar geçti ancak sonraki ilişkimden sonra daha ağır şekilde tekrarladı. doktora göründüm. aşırı derece tahriş olduğunu ve bunun dışında bir sorun olmadığını söyledi. 5 tane ilaç verdi ve geçene kadar kesinlikle ilişkiye girmememi söyledi. her şey normal buraya kadar ama bunlardan iki tanesini partnerimin de kullanmasını söyledi. bu iki ilaç: ..... 10 film tablet ve .... kapsül. partnerimin kullanmasını neden istediğini algılayamadım daha sonra düşündüğümde, hani oluşan tahriş bende ve ona ne gibi bi yardım sağlayacak bunlar, ayrıca .... vajinal mantar için, bende sadece tahriş olduğunu söylediği halde neden mantar için ilaç vermiş olabilir ve ayrıca bu vajinal mantar ilacı partnerimin nası işine yarayabilir? bunlar da ilaçları aldıktan sonra aklıma gelen sorular. ayrıca partnerimin herhangi bir muayeneden geçemeden ilaç kullanması ne kadar doğru?

son olarak da bu tahriş neden tekrarlıyor sürekli. engellemek için ne yapabiliriz? neden oluyor? önerebileceğiniz bir sey var mı? yeterli kayganlık olmamasını okudum internette ama böyle bi sorunumuz olduğunu hiç düşünmedim. sonuçta sonradan acımaya başlıyor canım. bunları da soramadım aceleden okula yetişmem gerekiyordu, ilaçları aldım ve çıktım, başka da bir şey düşünmedim o sırada. şimdiden teşekkür ediyorum..

CEVAP: http://www.jinekolojivegebelik.com/2007/09/cinsel-iliki-srasnda-ar-disparoni.html




Bu Yazıyı Beğendiyseniz Lütfen Şu Butonlara Tıklayın:
YASAL UYARI: Bu site sağlık hizmeti vermemektedir. Sitedeki bilgiler hastalıkların tanı ve tedavisinde asla kullanılmamalıdır. Yazıların hiçbiri yazarın izni olmaksızın kullanılamaz. Devamını mutlaka okuyunuz >>

iletişim: webtasarim@jinekolojivegebelik.com , (2007 - 2016)
Şu an sitede ziyaretçi var. Haritada izle >>
"Gebelik ve kadın hastalıkları konusunda 10 yıldır en çok tıklanan, en geniş içerikli site"