PROGESTAN KULLANDIM ADET OLMADIM

45 yaşındayım ve 3 aydır yaklaşık adet görememekteyim . Bir yıl öncede düzensizliklerim oldu fakat yaptırdıgım testlerde hormonlarımın normal çalıştığını söylediler ve yakın zamanda kadın dogum uzmanına gittim ve bana progestan ilaç verdi. 7 gün kullandım fakat ay hali olamadım. Bu ilaçtan sonra olacağımı söylemişti doktorum. Şu an doktor izinde ve ben ilacı kullanalı 20 güne yaklaştı. Hala adet göremedim menopozdamıyım bilemiyorum cok sık terleme yaşıyorum sıcaklardanmıdır yoksa menapozun etkisimidir anlamış değilim. Zamansızlık nedeniyle doktora başka da gidemedim .Yardımıcı olursanız sevinirim.
---

Bahsettiğiniz duruma neden olabilecek en sık sebepler:
1- Hamilelik: Eğer hamilelik varsa progestan ile adet görmezsiniz. Progestan gebeliğe zarar vermeyen bir ilaçtır.
2- Menopoz veya menopoza yaklaşma belirtileri olabilir.
Yapmanız gereken hiçbir ilaç kullanmadan doktorunuza tekrar başvurmak. Tekrar tahliller ve muayene yapılarak neden adet görmediğiniz araştırılır. Sonuçta gebelik çıkarsa ona göre tedavi verilir. Menopoz vb. bir durum çıkarsa sıcak basması ve terleme gibi şikayetleriniz için tedaviler verilebilir.


Bu sitedeki yazıların her hakkı saklıdır, izinsiz kullanılamaz: Yasal uyarı

UYARI: Sitedeki bilgiler hastalıkların tanı ve tedavisinde kullanılmamalıdır.
Yazıların her hakkı saklıdır, izinsiz kullanılamaz. devamı >>
Şu an sitede   ziyaretçi var. Haritada izle >>
"Gebelik ve kadın hastalıkları konusunda ayda 2 milyondan fazla ziyaretçi sayısı ile en çok tıklanan, en geniş içerikli site"